خبرنامه جامع تخصصی برنامه نویسی و سئو

به خبرنامه جامع تخصصی برنامه نویسی و سئو خوش آمدید.

آزادی مادران جرائم غیر عمد با راه اندازی پویش «مادر می‌آید» – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مینا بیابانی در گفتگو با آنلاین از آغاز کارزاری برای آزادی مادران زندانیان جرایم غیرعمد خبر داد و اظهار داشت: این یک جرم است. به همین منظور ، یک اسکن قدرشناسی از میراد زارا (س) با عنوان “مادر می آید” ترتیب داده ایم. رئیس جامعه زنان کشور ، باشیجی ، افزود: “در جنبش مادران ، …

آزادی مادران جرائم غیر عمد با راه اندازی پویش «مادر می‌آید» – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://online-mag.ir/2021/01/آزادی-مادران-جرائم-غیر-عمد-با-راه-انداز/ مجله آنلاین Sat, 30 Jan 2021 06:22:12 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/01/آزادی-مادران-جرائم-غیر-عمد-با-راه-انداز/ مینا بیابانی در گفتگو با آنلاین از آغاز کارزاری برای آزادی مادران زندانیان جرایم غیرعمد خبر داد و اظهار داشت: این یک جرم است. به همین منظور ، یک اسکن قدرشناسی از میراد زارا (س) با عنوان “مادر می آید” ترتیب داده ایم. رئیس جامعه زنان کشور ، باشیجی ، افزود: “در جنبش مادران ، …

مینا بیابانی در گفتگو با آنلاین از آغاز کارزاری برای آزادی مادران زندانیان جرایم غیرعمد خبر داد و اظهار داشت: این یک جرم است. به همین منظور ، یک اسکن قدرشناسی از میراد زارا (س) با عنوان “مادر می آید” ترتیب داده ایم.

رئیس جامعه زنان کشور ، باشیجی ، افزود: “در جنبش مادران ، مادران مرتكب جرائم ناخواسته می شوند و مرتكبان جنایات عمدی می شوند. ارزش آزادی داشته باشید و با بسیج از این فرصت استفاده کنید زنان را شناسایی کنید و با جمع آوری کمکهای مردمی و م institutionsسسات از زندان آزاد خواهید شد.

با بیان این که صحرا را کویر کنید پوی ش چه زمانی عدد وی گفت: پوی ش بنیاد بین المللی گدیر با ما همکاری خواهد کرد.در زمینه تأمین منبع ما همچنین با چندین نهاد و م institutionsسسه از نظر مالی همکاری می کنیم و پس از تصمیم گیری در مورد نوع همکاری م institutionsسسات ، میزان آن نیز تعیین می شود من کمک خواهم کرد همچنین به شما اطلاع داده می شود.

او ادامه داد. جنبش “آمدن مادر” همزمان با ولادت حضرت فاطمه آزارا و دهه فجر آغاز شد و ما سعی داریم با جمع آوری کمک های مردمی به مادران جنایات ناخواسته کمک کنیم.

باشیجی ، رئیس جامعه ملی زنان ، با اشاره به نقش مادران در خانواده ، گفت: وقتی مادر در خانواده نباشد ، ساختار و بنیان خانواده ضعیف شاید به همین دلیل با کمک مردم و خیرین امیدواریم دوباره شاهد گرم شدن مرکز ملی خانواده باشیم.

کویر وی گفت: “افرادی که به عنوان پویش استفاده می شوند زنان خوبی هستند که از نظر مالی ورشکسته هستند.” دانه های قهوه آنها به دلایلی زندانی شده اند.ولی عدد بسیاری از این افراد کارآفرین هستند یا ضامن سازمان بهداشت جهانی و به دلیل مشکلات مالی گرفتار شد.

وی تأکید کرد: اساس این امر است پوی ش حضور مردم و کمک ادارات دولتی. برخی از دستگاه ها نیز به توافق رسیده اند ، بنابراین اگر کارکنان بخواهند ، به چند روز از درست این افراد در اسکن مادر شرکت می کنند و به آزادی این زنان زندانی کمک می کنند.

رئیس جامعه زنان کشور باشیجی ادامه داد: بانجیجی زنان روزها شیوع کرونا نیز شکست خورد جمع کردن مقدار زیادی از کمک های مردمی و وفادارانه. این کمک ها به صورت کمک های محلی توسط خیرین محلی انجام شده که مبلغ قابل توجهی نیز در آن گنجانده شده است.

بیابانی گفت: “در این مرحله.” پوی ش از دوباره ظرفیت ما به جای مادران از اهدا کنندگان محلی استفاده می کنیم ارزش آنها این نوع آزادی را دارند و می توانند به آغوش خانواده برگردند.

[ بازدید : 232 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 12 بهمن 1399 ] [ 19:00 ] [ Raymond ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]