خبرنامه جامع تخصصی برنامه نویسی و سئو

به خبرنامه جامع تخصصی برنامه نویسی و سئو خوش آمدید.

دلایل شروع یک کمپین بازاریابی ویدیویی امروز

دلایل شروع یک کمپین بازاریابی ویدیویی امروز

به عنوان یک تجارت ، شما کارهای زیادی باید انجام دهید ، به خصوص هنگامی که صحبت از استراتژی های بازاریابی می شود. با این حال ، در اینجا کمپین بازاریابی ویدیویی قرار دارد. می نشینید و فکر می کنید که آیا واقعاً ارزش سرمایه گذاری در مقایسه با سایر کمپین ها را دارد. چه …

دلایل شروع یک کمپین بازاریابی ویدیویی امروز https://hillbilly.ir/دلایل-شروع-یک-کمپین-بازاریابی-ویدیویی/ https://hillbilly.ir/دلایل-شروع-یک-کمپین-بازاریابی-ویدیویی/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Thu, 31 Dec 2020 09:43:29 0000 طراحی و سئو وب سایت internet marketing videos https://hillbilly.ir/دلایل-شروع-یک-کمپین-بازاریابی-ویدیویی/

دلایل شروع یک کمپین بازاریابی ویدیویی امروز

به عنوان یک تجارت ، شما کارهای زیادی باید انجام دهید ، به خصوص هنگامی که صحبت از استراتژی های بازاریابی می شود. با این حال ، در اینجا کمپین بازاریابی ویدیویی قرار دارد. می نشینید و فکر می کنید که آیا واقعاً ارزش سرمایه گذاری در مقایسه با سایر کمپین ها را دارد. چه …

دلایل شروع یک کمپین بازاریابی ویدیویی امروز

به عنوان یک تجارت ، شما کارهای زیادی باید انجام دهید ، به خصوص هنگامی که صحبت از استراتژی های بازاریابی می شود. با این حال ، در اینجا کمپین بازاریابی ویدیویی قرار دارد. می نشینید و فکر می کنید که آیا واقعاً ارزش سرمایه گذاری در مقایسه با سایر کمپین ها را دارد. چه حتی؟ چگونه مطمئن هستید که تلاش های شما نتیجه خواهد داد؟ خوب ، در اینجا چند دلیل وجود دارد که بازاریابی ویدئویی بدون توجه به دلیل آن همیشه ایده خوبی است:

همه فیلم ها را دوست دارند

هضم فیلم ها راحت تر است. به همین دلیل برای استراحت در تماشای خود مقابل تلویزیون می نشینیم. از مدت ها قبل نوعی سرگرمی بوده است. ذهن بیننده توسط بسیاری از عناصر مانند رنگ ، جلوه ها ، تایپوگرافی ، صدا و نور تحریک می شود. ما فیلم های YouTube را بی وقفه ساعت ها تماشا می کنیم زیرا محتوای بسیار زیادی وجود دارد که می توانید وسط آن را بمکید.

فیلم ها همه جا هستند

روزانه میلیون ها و میلیون ها فیلم در اینترنت بارگذاری می شود. اگر هرگز در این جهان وجود داشته باشد ، احتمالاً یک کلیپ ویدیویی در مورد آن وجود داشته است. در هر بستر رسانه های اجتماعی ، می توانید فیلم ها را پیدا کنید ، به خصوص اکنون با استوری هایی که در Snapchat ، Facebook و Instagram نمایش داده می شوند. وبلاگ نویسی شخصی ، مسافرت ، زیبایی و سبک زندگی نیز در حال تبدیل شدن به یک روند محبوب است ، بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که فیلم ها به این زودی از بین نرود.

این باعث افزایش رتبه سئو شما می شود

با وجود فیلم ها در صفحه اصلی و سایر صفحات فرود ، بازدیدکنندگان بیشتر جلب می کنند تا مدت بیشتری بمانند و به وب سایت شما پیمایش کنند. این به معنای بازدید و بازدید بیشتر صفحه است. جدا از آن ، یوتیوب یکی از بزرگترین موتورهای جستجو در پشت گوگل است. قرار دادن ویدئو در YouTube و وب سایت باعث افزایش دید و شانس حضور شما در موتورهای جستجو می شود. فراموش نکنید که آنها را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید و همچنین پنجره های بسیار خوبی برای جستجوگرها هستند.

به راحتی قابل اشتراک است

به اشتراک گذاری مطالب این روزها با یک کلیک ساده بسیار آسان است. شما یک فیلم خنده دار تماشا می کنید و بلافاصله آن را در برنامه خود به اشتراک می گذارید تا همه ببینند.

آیا یک هک آسان می خواهید تا تعاملات بیشتری با مشتری برقرار کنید؟ ارسال فیلم. مشتریان شما اغلب تمایل بیشتری دارند تا محصولات و خدمات شما را از طریق یک کلیپ ویدیویی به جای یک مقاله طولانی ، یاد بگیرند. آیا می توانید ببینید که چگونه یک فیلم سریع به طور ناگهانی پس از چند ساعت یا حتی چند دقیقه تبدیل شد؟ این یک مقدار قدرت است که می توانند بدست آورند وقتی که کاملاً سرگرم شوند با تیم خوبی برای اداره کردن کمپین بازاریابی ویدیوییاین نباید مشکلی ایجاد کند!

شما برای مارک خود به آن نیاز دارید

بدون فیلم ، نام تجاری خود را در دنیای بازاریابی دیجیتال رها خواهید کرد. فیلم ها به شما این امکان را می دهند که شخصیت شرکتی خود را به طور موجزتر با مشتریان خود ایجاد کنید و رابطه برقرار کنید. هرچه محتوای ویدیویی بیشتری ارسال کنید ، مخاطب مورد نظر شما قابل اعتماد و معتبرتر خواهد بود.

پس برای چی منتظری؟ فقط با اندکی خطر در معرض خطر و موارد بسیار بیشتر برای ارائه ، بازاریابی ویدئویی راهی برای پیشبرد هر مشاغل است. اگر فکر می کنید این کار برای شما خیلی دشوار یا پیچیده است ، همیشه می توانید BPO خود را برون سپاری کنید یا برای کمک به شما با یک متخصص مشورت کنید.

https://hillbilly.ir/دلایل-شروع-یک-کمپین-بازاریابی-ویدیویی/feed/ 0

[ بازدید : 271 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 8 بهمن 1399 ] [ 18:28 ] [ Raymond ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]