خبرنامه جامع تخصصی برنامه نویسی و سئو

به خبرنامه جامع تخصصی برنامه نویسی و سئو خوش آمدید.

3 گناه که توسط کارآفرینان بازاریابی آنلاین در قلب خود انجام شده است

3 گناه که توسط کارآفرینان بازاریابی آنلاین در قلب خود انجام شده است

آیا از سه اشتباه عمده مربیان ، نویسندگان و کارآفرینان آنلاین در بازاریابی داخلی که باعث آسیب به محصولات می شود ، می دانید؟ اگر می خواهید بازدید بیشتری داشته باشید ، مشترکان و فروشندگان از ایرادات بازاریابی داخلی که باعث می شود بسیاری از افراد به دلیل نقص و کارهایی که دارند بلافاصله مطالعه …

3 گناه که توسط کارآفرینان بازاریابی آنلاین در قلب خود انجام شده است https://hillbilly.ir/3-گناه-که-توسط-کارآفرینان-بازاریابی-آنل/ https://hillbilly.ir/3-گناه-که-توسط-کارآفرینان-بازاریابی-آنل/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Sat, 24 Jul 2021 13:26:56 0000 طراحی و سئو وب سایت marketing social pdf https://hillbilly.ir/3-گناه-که-توسط-کارآفرینان-بازاریابی-آنل/

3 گناه که توسط کارآفرینان بازاریابی آنلاین در قلب خود انجام شده است

آیا از سه اشتباه عمده مربیان ، نویسندگان و کارآفرینان آنلاین در بازاریابی داخلی که باعث آسیب به محصولات می شود ، می دانید؟ اگر می خواهید بازدید بیشتری داشته باشید ، مشترکان و فروشندگان از ایرادات بازاریابی داخلی که باعث می شود بسیاری از افراد به دلیل نقص و کارهایی که دارند بلافاصله مطالعه …

3 گناه که توسط کارآفرینان بازاریابی آنلاین در قلب خود انجام شده است

آیا از سه اشتباه عمده مربیان ، نویسندگان و کارآفرینان آنلاین در بازاریابی داخلی که باعث آسیب به محصولات می شود ، می دانید؟
اگر می خواهید بازدید بیشتری داشته باشید ، مشترکان و فروشندگان از ایرادات بازاریابی داخلی که باعث می شود بسیاری از افراد به دلیل نقص و کارهایی که دارند بلافاصله مطالعه را متوقف می کنند ، اجتناب می کنند.
اشتباه شماره 1: فقط برای معلمان بزرگ و شرکت های بزرگ
مشکل چیه؟ نقص در اینجا این است که باور کنیم مزایای بازاریابی داخلی فقط برای دیگران است – شرکت های بزرگ و “معلمان حقوق” بزرگ.
چرا این یک اشتباه است زیرا از هر 10 بازاریاب 9 نفر از این استراتژی محتوا برای تبلیغ کار خود از کارگزاران گرفته تا شرکت ها استفاده می کنند.
چه کاری باید انجام دهید؟ متعهد به یادگیری اصول بازاریابی داخلی و نحوه استفاده روزمره از آن شوید.
اشتباه شماره 2: ایجاد تنها یک یا 2 لحظه ناامیدکننده است
مشکل چیه؟ نکته منفی در اینجا این است که شما مقداری محتوا ایجاد می کنید که فکر می کنید بلافاصله نتایج مشاوره بازاریابی شما را بدست می آورند. پس اگر این کار را نکردید ، نگویید که کار نمی کند.
چرا این یک اشتباه بزرگ است زیرا اگر می خواهید در بازاریابی محتوا موفق باشید می خواهید محتوای متمرکز بر لیزر ایجاد کنید که به ذهن شما نفوذ کند.
چه کاری باید انجام دهید؟ نابرابری مهم است. حداقل یک محتوا ، از به روزرسانی های رسانه های اجتماعی گرفته تا فیلم ها ، ایجاد کنید.
اشتباه شماره 3: عدم توزیع در اینجا
مشکل چیه؟ مسئله این است که فقط در یک یا دو مکان استخراج یا توزیع داخل است.
اما چرا این اشتباه است زیرا در این مورد بازدید کننده ، مشترک و فروش جدیدی کسب نکردید.
چه کاری باید انجام دهید؟ کبد را تا حد ممکن دو برابر کنید. وبلاگ ها ، مقالات ، LinkedIn ، Twitter ، Facebook و YouTube همه مکان های عالی برای انتشار مطالب شما برای آخرین ایده ها و مزایای جدید هستند.

.

https://hillbilly.ir/3-گناه-که-توسط-کارآفرینان-بازاریابی-آنل/feed/ 0

[ بازدید : 78 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 3 مرداد 1400 ] [ 14:24 ] [ Raymond ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]